τέχνη στο … θρανίο

τέχνη στο … θρανίο
τέχνη στο ... θρανίο

Η τέχνη στο … θρανίο. Το να μετατρέψεις την αίθουσα διδασκαλίας σε εργαστήριο τέχνης και δημιουργίας για τα 45 λεπτά της διδακτικής ώρας αποτελεί σύνθετο πρόβλημα. Παράλληλα όμως και αναγκαιότητα γιατί πως αλλιώς θα υπάρξει καλλιτεχνική δημιουργία και γνώση, πως αλλιώς οι μαθητές θα κατανοήσουν το φαινόμενο της τέχνης;

Το θρανίο σε αυτή τη διαδικασία μεταμόρφωσης από την αίθουσα διδασκαλίας στο εργαστήριο τέχνης αποτελεί την πραγματικότητα στην οποία προσαρμοζόμαστε. Η τέχνη και τα έργα των μαθητών που παρουσιάζουμε είναι έργα που δημιουργήθηκαν στο γνωστό σε όλους μαθητικό θρανίο και προσαρμοσμένη στους περιορισμούς που αυτό επιβάλλει.

Η προσέγγισή μας αναπτύσσεται σε τρεις άξονες. Στο μάθημα των εικαστικών όπως εντάσσεται στο ωρολόγιο πρόγραμμα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σε εργαστήρια εικαστικών που έχουμε δημιουργήσει με σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στον χώρο του εργαστηρίου μου με μικρές ομάδες τριών έως έξι μαθητών, όπου πειραματιζόμαστε με ιδέες, υλικά και μορφές τέχνης.

Μιχάλης Κοντούδης – Εικαστικός